klantenservice

KLANTENSERVICE

CONTACT OPNEMEN

Happy Textiles is niet bang voor lastige vragen. Stel ze gerust. Je kunt ons altijd bereiken per mail: service@happytextiles.com. We proberen zo snel mogelijk je vraag te beantwoorden. Je kunt ook met één van onze medewerkers chatten op onze webshop of bellen voor een direct antwoord. Op Facebook kun je uiteraard ook een bericht achterlaten.

VEELGESTELDE VRAGEN - FAQ

VRAGEN OVER ONZE SHOP

Kan ik ook zakelijk bestellen?

Ja, dit kan. Je kunt een zakelijk account aanmaken door je met een ander e-mailadres en BTW nummer te registreren. Je ziet gelijk je voordeel. De minimale orderwaarde voor deze voordelige prijzen is 150 euro exclusief BTW.

Kan ik ook cadeaubonnen bestellen?

U kunt een cadeaubon bestellen voor verschillende bedragen. Deze vindt u op onze webshop. In uw winkelwagentje (bij uw bestelling) kunt u tevens een persoonlijke boodschap achterlaten.

Hoe kan ik meer informatie vragen?

U kunt altijd terecht bij onze happy klantenservice. Bel, mail naar service@happytextiles.com of chat met onze klantenservice of kom meer te weten over ons door reviews van andere klanten te lezen. Bovendien bent u altijd als eerste op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen via onze nieuwsbrief of een van onze social-media accounts (Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest)

VRAGEN OVER UW BESTELLING

Zijn mijn persoonlijke gegevens veilig?

De veiligheid van uw gegevens is belangrijk voor ons. Alle persoonsgerichte gegevens worden daarom via een veilige SSL-verbinding verstuurd. Uw gegevens worden uiteraard niet aan derden doorgegeven. Voor de afwikkeling van uw bestelling moeten wij persoonlijke gegevens aan onze verzendpartners of banken doorgeven. De verzendpartners en banken behandelen uw gegevens volgens de wettelijke voorschriften vertrouwelijk en gebruiken alleen de relevante gegevens voor het doel van de desbetreffende service. Overdracht van uw persoonlijke gegevens aan overige derden vindt niet plaats. Bovendien heeft u als klant altijd het recht informatie met betrekking tot uw eigen persoonlijke gegevens te verkrijgen, deze gegevens te wijzigen of verwijderen.

Waar kan ik mijn bestelstatus zien?

Als u als klant geregistreerd bent op onze shop kunt u op ieder moment uw bestelstatus zien in uw eigen account (“mijn account”en onderaan “mijn bestellingen”). U wordt per mail op de hoogte gesteld bij elke update omtrent uw bestelling.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Indien u uw wachtwoord bent vergeten, klikt u op “inloggen” waarna u op “wachtwoord vergeten” klikt. Hier kunt u uw e-mailadres achterlaten. Wij sturen op dit e-mailadres alle informatie om uw wachtwoord te wijzigen.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

U kunt uw bestelling wijzigen of annuleren indien u nog geen orderbevestiging heeft gehad. Als u die wel heeft gehad, maar uw bestelling nog niet is verzonden kunt u contact opnemen met onze happy klantenservice. Let op: doe dit zo spoedig mogelijk!

Moet ik voor een bestelling geregistreerd staan?

Nee, u kunt ook als gast bij ons bestellen. Uw gegevens worden niet opgeslagen omdat er voor u geen account wordt gemaakt. Later kunt u zich natuurlijk altijd opnieuw registreren met hetzelfde e-mailadres. Als geregistreerde klant geniet u wel meer voordelen.

Is er een minimaal te bestellen hoeveelheid?

Nee, wij hanteren op onze webshop geen minimum aantal. U kunt naast het gewenste product het gewenste aantal invullen per 0.1 waarna u direct het bedrag ziet. Dit geldt ook voor onze fournituren tenzij ‘per stuk’ is aangegeven.

Is er een maximaal te bestellen hoeveelheid?

Nee. Meestal hebben we alles op voorraad of kunnen we direct aan grote hoeveelheden komen.

Krijg ik korting als ik grotere hoeveelheden van een artikel bestel?

Er is een mogelijkheid om korting te krijgen als u grotere hoeveelheden van een artikel besteld. Wilt u hiervan gebruik maken? Neem dan contact op met onze happy klantenservice --> service@happytextiles.com. Natuurlijk heeft u al korting als u zakelijk besteld.

Kan ik een product opslaan in mijn account?

Ja, hiervoor hebben wij het 'hartje' als verlanglijstje. Je kunt de producten ook met elkaar vergelijken.

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen en account verwijderen?

U kunt uw gegevens wijzigen of verwijderen door onder “persoonlijke gegevens”in uw account op “wijzigen” of “verwijderen” te klikken.

VRAGEN OVER ONS AANBOD

Zien de kleuren er precies zo uit als op de foto's?

De foto’s op onze webshop tonen een waarheidsgetrouwe weergave van onze producten. Helaas zijn kleur- en/of structuurafwijkingen niet te voorkomen. Zelfs door uw beeldscherminstelling van uw pc, tablet of telefoon kan de kleur- en/of structuur afwijken. Als u niet zeker bent van de kwaliteit, structuur of kleur kunt u altijd een sample bestellen.

Kan ik een sample bestellen?

Ja, op de product-detailpagina kunt u bij uw gewenste product klikken op “sample bestellen”. U kunt daar de gewenste sample(s) aanvragen. Wij vragen € 0,40 per sample die u in uw winkelmandje kunt doen en bestellen. Als u een sample-kaart wilt met alle kleuren van het product krijgt u korting en hoeft u niet per sample te betalen. Gelieve dan contact op te nemen.

Ik heb iets nodig wat niet aangeboden wordt, kan u hieraan komen?

U kunt altijd contact met ons opnemen zodat wij kunnen kijken of we het u aan kunnen bieden. Wij kunnen hier echter geen zekerheid van bieden.

Wat moet ik doen als een artikel reeds is betaald maar niet op voorraad is?

Meestal wordt informatie over de voorraad onder het product gegeven. Als dit niet zo is, krijgt u van ons bericht dat het artikel niet op voorraad is. U krijgt dan ook informatie als het artikel weer op voorraad is. Kunt u niet wachten? Dan krijgt u uiteraard uw geld terug. U kunt uw artikel dan ook wijzigen in een ander artikel.

VRAGEN OVER ONZE SERVICE

Hoe kan ik jullie bereiken?

U kunt ons bereiken per mail via: service@happytextiles.com. Tevens kunt u met ons in contact komen via onze live-chat zodat we met u kunnen chatten. Natuurlijk zijn wij ook bereikbaar op social media of via de telefoon: 085-0404144

VRAGEN OVER BETALINGSMOGELIJKHEDEN

Hoe kan ik mijn bestelling afrekenen?

Wij bieden u verschillende betaalmogelijkheden:
- Creditcard: Visa, Mastercard
- IDEAL
- Maestro
- PayPall

- Sofort Banking
- Bancontact
- BankTransfer
- Giropay
- KLARNA

VRAGEN OVER VERZENDING EN LEVERING

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

De verzendkosten zijn een vast bedrag per land. Zie op onze webshop onder het kopje “verzendkosten”.

Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

Wij streven ernaar om uw artikel in ieder geval binnen 2 werkdagen af te leveren bij u thuis. Meestal zal u het de volgende dag al in huis hebben. Hoezeer wij deze termijn willen nastreven kan het zo zijn dat er door omstandigheden aan de kant van ons of onze pakketbezorger iets mis gaat en het langer zal duren. U krijgt hiervan natuurlijk bericht.

Kan ik mijn bestelling volgen?

U wordt op de hoogte gehouden van uw bestelling per e-mail. U krijgt van onze bezorger, DPD of PostNL, een track & trace code zodat u uw pakket altijd kunt volgen. Dit geldt niet als u kiest voor brievenbuspost zonder track & trace.

Kan ik een afwijkend leveringsadres opgeven?

Ja, tijdens het bestellen kunt u een afwijkend leveringsadres opgeven.

VRAGEN OVER RETOUREN & TERUGBETALING

Hoe lang is mijn bedenktijd tot terugsturen van het product?

U heeft 14 dagen bedenktijd na ontvangst van uw bestelling. Binnen deze 14 dagen dient u ons op de hoogte te brengen.

Hoe zend ik de artikelen terug?

U vult online het retourformulier in en zend de artikelen in originele staat terug. Bekijk wel onze retourvoorwaarden, sommige artikelen kunt u namelijk niet retourneren.

Wie draagt de kosten voor retourzending?

Wij betalen bij retour uw aankoopkosten en verzendkosten terug. De retourkosten zijn voor u, tenzij u aangeeft geen geld terug te willen, maar een tegoed te krijgen in uw account op onze shop zodat u er later iets anders van kunt kopen.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg?

U krijgt uw geld zo snel mogelijk terug. Wij streven er naar uw geld binnen 14 dagen terug te storten.

KLACHTEN

Waar kan ik terecht als ik een klacht heb?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar service@happytextiles.com. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

VRAGEN OVER GEBRUIK AFBEELDINGEN & TEKST

Mag ik foto's of teksten van uw website gebruiken voor mijn eigen website of andere doeleinden?

Nee, onze beelden en teksten zijn auteursrechtelijk beschermd en eigendom van Happy Textiles B.V. Zonder voorafgaande toestemming mag u deze beelden of teksten niet gebruiken. U staat natuurlijk vrij om het te vragen.